Resepi Meaty Chili Lasagna


Resepi Meaty Chili Lasagna


ibu mertua saya telah hilang selama 20 tahun, tetapi resepi beliau masih mempunyai permintaan yang tinggi di perhimpunan keluarga dan apa-apa yg Makan lewat malam. Hidangkan lasagna ini dengan salad, roti dan pencuci mulut cahaya ... dan anda akan memuaskan selera setinggi-tinggi.

Ini sungguh lazat .... juga cukup kaya, tetapi saya mendapati ia mustahil untuk biarkan dia bersendirian apabila saya membuat ia. Aku mengurangkan keju sekali, dari 4 c. 3 c. untuk mencuba dan mengurangkan kalori yang sedikit, tetapi semua yang keju di atasnya adalah soooo baik. Ini adalah salah satu resepi saya yang paling dihargai, dan sesiapa sahaja yang saya pernah berkhidmat kepada suka ia.

bahan-bahan

    12 mi lasagna mentah
    1-1 / 2 paun daging lembu tanah
    1 bawang sederhana, dicincang
    1 lada hijau sederhana, dicincang
    2-3 lada jalapeno, pilihan dan dicincang
    1 hingga 2 sudu serbuk cili
    1 ulas bawang putih, cincang
    1 boleh (10-3 / 4 auns) krim pekat sup cendawan, dicairkan
    1 cawan jagung dibekukan
    1 boleh (8 auns) sos tomato
    3 sudu besar pes tomato
    1 boleh (2-1 / 4 auns) dihiris zaitun masak, toskan
    4 cawan (16 auns) dicincang keju cheddar

Cara-cara

    mi masak mengikut arahan pakej. Sementara itu, dalam kuali yang besar, memasak daging, bawang, lada dan serbuk cili. Tambah bawang putih; memasak 1 minit lagi. Longkang. Menambah sup, jagung, sos tomato, pes tomato dan buah zaitun; reneh sehingga dipanaskan melalui.
    Parit mi. Sebarkan 1/2 cawan sos daging dalam lancar 13-in. x 9 ekspres. mangkuk pembakar. Lapisan dengan empat mi, separuh daripada baki sos dan satu pertiga daripada keju. Ulangi lapisan sekali. Atas dengan baki mi dan keju.
    Tutup dan bakar pada suhu 350 ° selama 30 minit. Mendedahkan; bakar 15 minit lagi atau sehingga keju cair. Biarkan selama 15 minit sebelum memotong. Hasil: 12 hidangan.

Pakai sarung tangan pakai buang apabila memotong lada panas; minyak boleh membakar kulit. Elakkan daripada menyentuh muka anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Translate