Resepi Lasagna Roll Paling Ringkas, 3 Langkah Je!


Orang tidak boleh percaya bahwa resepi lasagna roll yang penuh rasa ini menggunakan hanya lima bahan. Menggunakan sos spageti disediakan menyelamatkan saya banyak masa memasak. Keluarga saya tidak pernah mengadu apabila ini muncul di atas meja.

 

Saya membuat ini minggu ini tetapi dibuat ricotta / parm / campuran mozzarella biasa saya dan membentangkannya ke atas mi Par dimasak kemudian lapisan kecil daging. Digunakan sos marinara saya sendiri. Mereka hit besar, semua orang suka mereka dan sejak mi hanya par-masak. Saya dapat membekukan setengah sebelum membakar. Jomlah simak terus resepi delisioucity.blogspot.com

Bahan-bahan

    6 mi lasagna
    1 paun daging lembu tanah
    1 jar (14 auns) sos spageti
    1 sudu teh biji Adas, pilihan
    2 cawan (8 auns) dicincang sambilan skim mozzarella cheese, dibahagikan


Cara-cara

    Masak mi lasagna mengikut arahan pakej. Sementara itu, dalam kuali yang besar, masak daging lembu dengan api yang sederhana sehingga tidak lagi merah jambu; longkang. Masukkan sos spageti dan biji Adas jika dikehendaki; haba melalui.
    Parit mi. Sebarkan 1/4 cawan sos daging ke atas setiap mi; taburkan dengan 2 sudu besar keju. Dengan berhati-hati menggulung mi dan letakkan bahagian jahitan ke bawah dalam mangkuk pembakar 8-in.-persegi. Atas dengan baki sos dan keju.
    Bakar, tidak bertutup, pada 400 ° selama 10-15 minit atau sehingga dipanaskan melalui dan keju cair. Hasil: 6 hidangan.

Jomlah cuba juga resepi lasagna roti gardenia langkah demi langkah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Translate